بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اشتباهات داوری در بازی های پرسپولیس بیداد می کند!

http://axgig.com/images/60796170853007365956.jpg

از پنالتی سوخته راه آهن تا ندیدن پنالتی پدیده در 90!

در برنامه نود دوشنبه شب  دوباره شاهد رفتاری دوگانه از سوی عادل فردوسی پور بودیم.
اینکه فردوسی پور مجری این برنامه اغلب برنامه اش را به صورت دلخواه خود پیش می برد در آن شکی نیست!منتهی بعضی اوقات برای مخاطبان این برنامه جوری خودش را تابلو می کند که تمایلات رنگی وی برای بینندگان آماتور و تازه 90 مشخص میشود.
به طور مثال در بحث کارشناسی داوری بازی پرسپولیس با پدیده مشهد  وقتی مشخص شد که پیام صادقیان می بایست در دقایق ابتدای نیمه اول از زمین بازی اخراج شود،بصورت خیلی کوتاه و بدون آنکه از مضرراتی که  تیم مشهدی از عدم اخراج این بازیکن دیده هیچ صحبتی نکرد.همچنین در صحنه خطای که محسن بنگر بر روی هادی شکوری  داخل محوطه جریمه انجام داد،یکبار به دلیل پر چانگی محمد فنایی در بحث کارشناسی صحنه صادقیان به سادگی از آن گذشت و برای مرتبه دوم نیز باز هم به دلیل سریع پخش کردن صحنه فوق و صحبتهای تمام نشدنی و اضافی کارشناس داوری از خیر خطای مشکوک بنگر روی شکوری گذشت!
خب... وقتی برای یک تیم شهرستانی یک پنالتی گرفته نمیشود و یک بازیکن از تیم حریف  اخراج نمیشود،آنوقت برای عدم اخراج حسین بادامکی می بایست باید مجری 90 مقابل کارشناس داوری سینه زنی کند تا مثلا مخاطب برنامه اش وی ناعادل نخوانند!
نکته:در این برنامه وقتی میر شاد ماجدی روی آنتن 90 آمد و از کارشناس داوری خواست مجددا صحنه مربوط به خطای که روی محمد نظری اتفاق افتاده بود را بازبینی نماید،محمد فنایی خیلی تند تر از همیشه بر خلاف شبی که علی دایی خود را پرفسور داوری نامیده بود و کارشناس 90 سکوت عجیبی در مقابل حرفهلی وی کرده بود،خیلی گستاخانه  با جملاتی کنایه دار به سرپرست استقلال حمله کلامی  کرد و اصلا اجازه صحبت کردن را تا چند لحظه ای از وی گرفت!
تلنگر:هم پیام صادقیان می بایست اخراج میشد و هم یک پنالتی در بازی با راه آهن بر علیه پرسپولیس گرفته نشد!
صدرنشینی غاصبانه قرمزها را به صدر جدول ندیده ها و نیز گرفتن یک پنالتی ناحق بر علیه فولاد خوزستان به سود استقلال تهران که در نتیجه نهایی بازی هیچ تاثیری نداشت را به عادل فردوسی پور و دیگر دوستداران قرمزیوشان تبریک و تهنیت عرض می کنیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1392برچسب:برنامه نود,اشتباهات داوری,محمد فنایی,استقلال,پرسپولیس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com